Selasa, 4 Januari 2011

MESYUARAT BULANAN PERTAMA PENGURUS GELANGANG FUTSAL 1 MALAYSIA DAERAH BATU PAHAT 2011

Hari ni 4hb Januari 2011, pada jam 2.30 petang Pejabat Belia dan Sukan Daerah Batu Pahat melalui pegawainya Puan Norasikin telah memanggil pengurus gelangang Futsal 1 Malaysia bermesyuarat.

Aku mewakilkan dua orang ajkku aiaitu Encik Jumaat Dakir dan Encik Alfian Lagiman sebagai wakilku kerana aku datang lewat atas urusan kerja rasmiku.

Inti pati mesyuarat adalah menubuhkan ajk baru untuk menggurus gelangang dan aku membuat keputusan ajak baru dan badan baru di bentuk iaitu ajk dan pengurusan baru Kelab Sukan Diras
(
Futsal See Nateure )

Alamat surat menyurat :

Po-Box. 153 Pusat Mil Taman Maju , 83000 , Batu Pahat , Johor .

Tel:

016-7154580

Alamat Gelangang:

Kampung Parit Senah , Parit Yaani , Yong Peng , 83000 , Batu Pahat , Johor .

Negeri ;

Johor.

Parlimen :

Sri Gading .

DUN :

Parit Yaani .

Kemudahan Laluan Perjalanan :

7 kilometer dari Pintu tol Pluss Utara Yong Peng menuju ke kanan jalan ke Parit Sulong Batu Pahat Johor .

Pekan pertama adalah Pekan Parit Yaani , jumpa Trafix Laight dari Yong Peng belok ke kanan sehingga jumpa jembatan baru di bina ( JKR ) terus sehingga jumpa Masjid Jamik Parit Yaani Tengah .

Kemudian akan jumpa jambatan MTB JPS belok ke kanan kira-kira 1km jumpa simpang empat Parit Senah kehadapan sedikit jumpalah Gelangang Futsal 1 Malaysia di situ juga adanya balai raya dan Perpustakaan Desa Parit Senah. Jika sukar mengenal pasti lokasi tanya lah orang ramai di mana rumah Ibrahim Ali Perpustakaan Desa Parit Senah ? Insallah selesai masalah anda .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan